Reviews

Reviews

Wat klanten over ons zeggen

Carmen heeft voor onze bedrijven prachtige websites gemaakt. Ze denkt goed mee, voelt de sfeer aan en zet dit om in woorden, kleuren en afbeeldingen.
Ook voor de online diensten die Carmen voor ons uitvoert zijn we erg tevreden, ze heeft o.a. voor ons flyers en posters ontworpen en onderhoud een deel van onze sociale media. Ze is goed bereikbaar en reageert altijd super snel op mail en appjes. Dat is erg fijn samenwerken en het scheelt ons een hoop werk.
Kortom: wij zijn erg tevreden en raden CBsolutions aan iedereen aan!
Alexander & Esther Bonnet

PGBzorgvoorkinderen, Bonnet actief, Coachen met paarden

Ik leerde Carmen kennen omdat ik last-minute een moderator nodig had voor mijn Zoom-sessies. Toevallig, én gelukkig🙂had zij tijd. Ze weet als geen ander hoe je van online sessies een groot succes maakt. Als Carmen je helpt dan weet je 1 ding zeker: je hoeft je nergens druk om te maken want zij denkt echt aan alles. Absolute aanrader om mee te werken.

Virginie Versteeg

Herlife

Carmen is een fijne adequate hulp voor ondernemers als ik. Ik merkte in alles dat ze weet wat ze doet. Ik word als klant ook niet ‘lastig gevallen’ met ingewikkelde technische zaken en ik heb het gevoel dat alles kan en mogelijk is. En dat zelfs als ik iets meer vraag, er toch weer oplossingen komen. Het voelt vooral fijn om hierop terug te kunnen vallen en te weten dat ze er is.

Jetske Osterthun

Bureau Blik-Opener

Carmen heeft mij geweldig geholpen met het opfrissen van mijn website. Haar ideeën zijn concreet, vernieuwend en ze doorziet snel wat er beter kan. Ze neemt je mee in het proces, waardoor je betrokken blijft en het product bij je blijft passen.

Suzan Renet

TandartsRenet

Wat is het ontzettend fijn samenwerken met Carmen! In een mum van tijd, een webshop voor onze lunchroom opgezet. Goede oplossingen en ideeën en wanneer iets toch onmogelijk lijkt, zorgt cbsolutions ervoor dat het toch lukt! Met recht: “Meer dan webdesign.” Benieuwd? Kijk zelf maar op www.blt-food.nl

Anne-Sophie Maigret

BLT food

Carmen heeft supersnel en super kundig mijn website helemaal up-to-date gemaakt. Problemen waar ik al maanden tegen aanliep zijn binnen een dag opgelost en mijn website loopt weer op rolletjes!

Heel blij dat ik niet zelf ben gaan klungelen, dat had me veel tijd gekost en frustratie opgeleverd.

Carmen werkt snel, weet waar ze het over heeft en is heel prettig in de communicatie!

Dit is zeker een dienst waar ik vaker gebruik van ga maken!

Claudia Penders

Embodiment Coach, claudiapenders.nl

Carmen heeft eerder een website voor mij gebouwd. Toen ik mijn bedrijf besloot om te vormen, omdat de oude jas niet meer paste, was het voor mij dan ook logisch om opnieuw bij CB Solutions aan te kloppen.

Carmen wist mijn wensen ook nu weer goed vorm te geven. Tussentijds overleg zorgde ervoor dat ik goed op de hoogte was van de vorderingen en
ook kon aangeven wat ik anders wilde. En ook wanneer iets niet direct lukt zoals bedacht, zoekt ze naar een manier om het voor elkaar te krijgen.

Chantal Rijsbergen

Coaching at Chantal

Staat jouw review binnenkort hier?

Wij vinden het altijd fijn om reviews van onze klanten te ontvangen. Stuur ons gerust een e-mail met jouw review. Wij plaatsen deze graag op onze website.

Mijdrecht

Klanten uit heel Nederland